Louise Pryn

Titel: IT udviklingschef
Sted: Boligkontoret Danmark

Modtog i 2017 prisen som årets unge projektleder

Jeg arbejder sammen med Boligkontoret Danmark (BDK) for at sikre gode boliger til alle i Danmark, og det gør jeg som IT udviklingschef i vores IT afdeling. Her er jeg, som del af et ledelsesteam, ansvarlig for vores udviklingsgruppe bestående af 3 udviklere, ligesom jeg selv fungerer som projektleder på BDKs store IT projekter. Jeg er certificeret i PRINCE2 og har desuden gennemført en uddannelse i forandrings- og procesledelse – udviklet og afholdt af Boligernes Landsforening (BL).

Men det siger jo i virkeligheden ikke særlig meget om mig som projektleder!
Arbejdsmæssigt lever jeg af at skabe liv og motivation omkring mine projekter. Projektledelse skal være sjovt – alt det kedelige nedenunder, det skal der være styr på, men det behøver ingen jo at opdage, at der er! I mine øjne skal projekter drives blandt dem, projektet forandrer noget for, og ikke bag en skærm i et Excel-ark. Jeg er altså optaget af, hvordan forandringer skabes og forankres – og det har vist sig at være noget af en (spændende og udfordrende) mundfuld.
En god dag er en dag, hvor jeg har lært noget nyt eller set andre lære noget nyt.

Indlæg fra Louise Pryn

Den brændende ambition